29 Ağustos 2015 Cumartesi

NEFES SERİSİ - Rebecca Donovan

NEFES SERİSİ - Rebecca Donovan




'Seni sevmek ateşlere atlamaktı bile bile. Seninle ya da sensiz...'

Ne anılar bırakabilir peşini ne de kalbinin derinliklerine gömdüğün o adam… Çünkü aşk yakar, kül eder; onu taşıdığın müddetçe küllerinden yeniden doğar. Dünyada oldukça büyük yankı uyandıran Nefes serisinin bu son kitabını elinizden bırakamayacak ve son sayfasına kadar soluksuz okuyacaksınız. 

'Oldukça duygusal ve yürekleri ısıtan bir son. İnsanı daha ilk sayfadan içine çekip sürükleyen bir kurgu. Tek kelimeyle enfes.' 
-Colleen Hoover, Hopeless - New York Times Bestseller Yazarı)-

'...Uzun zamandır böylesine bir aşk hikâyesi okumadığınıza eminim.' 
-Guardian-
(Tanıtım Bülteninden)

6 yorum:

  1. Şifreli kitaplar açılmıyor

    YanıtlaSil
  2. Kac kitap okudum bukadar beni sinirlendiren yazar gormedim resmen bogasim geldi iyoce civitti hadi ilk kitsp iyiydi tmm ikincide civitti biraz ucuncuyu henuz okumadim kararsizim ama boyle birakmakta sacma oluyor hikayenin bitisini bilmem lazim beni sinir eden seylerdende biri bu yazar baya uzatti hikayeyi son kitsp bu serinin heralde sil bastan ask yakarin yorumlarini okudum benimle kali okuduktan sonra ve emma baska birinden hoslaniyormus yinee evani terk ediyor felan filan ohooo moralim bozuluyor iyice hic okumayim ben en iyisi hikayenin sonu guzel biter bence cunki son kitap sil bastan ve buda emma ve evanin tekrar birlikte olacaklarini dusunduruyor bu baslik bana neysee bakicaz bana fikir verin napim devam edimmi okumaya?? Baya yordu kitaplar beni cunki

    YanıtlaSil
  3. Kac kitap okudum bukadar beni sinirlendiren yazar gormedim resmen bogasim geldi iyoce civitti hadi ilk kitsp iyiydi tmm ikincide civitti biraz ucuncuyu henuz okumadim kararsizim ama boyle birakmakta sacma oluyor hikayenin bitisini bilmem lazim beni sinir eden seylerdende biri bu yazar baya uzatti hikayeyi son kitsp bu serinin heralde sil bastan ask yakarin yorumlarini okudum benimle kali okuduktan sonra ve emma baska birinden hoslaniyormus yinee evani terk ediyor felan filan ohooo moralim bozuluyor iyice hic okumayim ben en iyisi hikayenin sonu guzel biter bence cunki son kitap sil bastan ve buda emma ve evanin tekrar birlikte olacaklarini dusunduruyor bu baslik bana neysee bakicaz bana fikir verin napim devam edimmi okumaya?? Baya yordu kitaplar beni cunki

    YanıtlaSil
  4. 3. kitap şifre istiyor şifreyi nereden alabilirim?

    YanıtlaSil
  5. 3. kitapın şifresine nasıl temin edebilirim

    YanıtlaSil